tisdag 24 maj 2011

Danmark

Jaha summerar lite från helgens gigantiska snesteg, en tripp till köpenhavn.
Dagen fredag gick i vanlig itrimstil, ersättningar till det var dags att åka tåg. Där blev det lite öl och där tog djävulen över ;-). Åt en wrap eller iaf. innehållet i en wrap. Väl framme var det buffé där satsade jag enkom på proteinrätterna (kött och gräddrätter) men hade ingen riktig matlust.
Lördagen gick i mackor, gammeldansk och ölenstecken. Middagen inmundigades totalt enligt menyn. Pillade lite på efterrätten men kunde inte riktigt säga nej. Natten avslutades med både vin och söta drinkar... ingen mer mat dock
Söndagen påbörjades med ett löfte om att nu var det över i.e. itrim. Men tji fick jag, jag vart såååå bakishungrig och då satt jag där med en hamburgertallrik till lunch (inge pompa dock).

Summerat: jag konstaterar att jag skötte mig ok under rådande omständigheter, var rädd för att jag skulle gå totalt bananas men jag tycker faktiskt inte att jag gjorde det. Detta till trots så gick jag upp mer än vad jag trodde nästan 1,5 kg på helg. Lite är vatten förstås men det är värt att tänka på... och ngt jag måste ställa in mig på när jag sätter igång och äta igen. Jag har nog tappat en vecka på den här utflykten men målet står kvar: 10 kg med hjälp av Itrim och det är bara att kämpa på.
Så ere!!