tisdag 10 maj 2011

Frossa??

Körde en och en halvtimmes Bjj igår. Sjukt jobbigt men bra pass, choke från rygg efter en rygg escape...bra grejer.

När jag kom hem och efter jag klev ur duschen så började jag skaka och tokfrysa. helmärklig känsla. L. fick springa fram med vatten och sen låg jag och frös under en filt. Det gick hyfsat fort över men jag tror det kan vara bra att åtminstone inte köra sena kvällspasset utan att ha fått i sig ALLA ersättningar, till mitt försvar vill jag dock säga att jag trodde jag skulle kunna surfa på söndagens "riktiga" mat, men tji fick jag.

Tveksam till att jag kan köra bjj under den här fasen, det är skillnad på att sluta springa efter en halvtimme jämfört med att kliva ur ett pass där det är fler än jag, men jag ska göra vad jag kan i.e. gå dit igen.

Lyckades även klämma in en lunchpromenad med L. trevligt =)