måndag 9 maj 2011

Varför, varför

Jahaja då var man här igen... sist var visserligen läget en smula mer akut men det är hursomhelst inte bra.

Ambitionen den här gången är en smula förändrad, tanken är att snabbt gå ned 10 kg för att sedan lugnt och sansat ta mig ned ytterligare 5.
Målet är således att ligga på 75 kg. ca 15 kg mao. Genomförbart? Ja jag tror det.

Upplägget ser ut på följande sätt:
Jag kör VLCD produkter (redan inköpta ITRIM-produkter) för att gå ned till 80kg, jag har inte gett mig själv en tidsram men snabbare än 5 veckor tror jag inte att det tar. Efter det kombinera en GI-diet med hård träning för att tappa ytterligare 5kg. Till saken hör förstås att det är sommar och semester GI och träning måste kunna genomföras under semestern och går jag inte ned så ska jag hursomhelst inte gå upp det igen. utan ta vid efter semester. Men nu går jag händelserna i förväg. En sak i taget och idag ska jag ta mig igenom en Itrimdag och se hur det går...